Kurser i kultur og identitet
Vores kurser i kultur og identitet er rettet mod at styrke virksomhedens kultur og fortælling. I alt hvad vi gør – som mennesker og virksomheder – fortæller vi en historie, og målet for os er, at I som virksomhed kommer til at stå stærkt i Jeres fortælling. Alle andre kurser afholdes på bestilling.
Virksomhedens Kernefortælling
Hvilken historie fortæller virksomheden? Hvilken historie skal den fortælle på sigt, og hvordan kommer vi derhen? Kurset kan afholdes for ledelsen alene eller – med fordel – for hele virksomheden. Målet er at skabe den troværdige fortælling om virksomheden, så I står stærkt frem – både i markedsføringen og den interne kommunikation.
Værdi-Workshop
Har I styr på virksomhedens værdier? Og kan kunderne mærke dem? For mange virksomheder er værdierne noget, der skal findes frem i et ringbind på hylden. Noget, nogen har besluttet sig for, er en værdi. I denne workshop går vi dybere. Vi går ned i den daglige kultur og fælles adfærd og kigger på, om der er balance mellem det vi siger og det vi gør. Og er der ubalance, er det et fælles projekt at styrke vores fælles værdigrundlag, så det kan mærkes – ikke bare hos kunderne, men også på bundlinjen.
Trivsels-Workshop
Hvordan har I det i virksomheden? I denne workshop har vi modet til at kigge dybt ind i trivslen på arbejdspladsen, og lade både ledere og medarbejdere arbejde sammen om at skabe en arbejdsplads, hvor alle har det godt, og har muligheden for at sætte sig selv bedst muligt i spil.
Kurser for dig
Disse kurser er for dig som ansat, som selvstændig, som jobsøgende, som kandidat mv.
Kurser for lederen
Disse kurser er for dig som skal øve indflydelse på andre. Du er ejerleder, formel eller uformel leder, specialist eller projektleder.
Kurser for gruppen
Disse kurser er for gruppen af kolleger, teamet eller hele virksomheden. Jer, der skal arbejde sammen for et nå et fælles mål.
Aktuelle kurser
Følgende kurser er åbne for tilmelding
Kursus i individuel ledelse
Ved du, at der findes en manual for, hvordan du som leder kan lede hver enkelt, unikke medarbejder til de bedste resultater? Det gør der, og vi laver den sammen med dine medarbejdere.
Kend din kundes kommunikation
Hvad er det, der får din kunde til at købe hos dig? På dette kursus lærer du at afkode kundens sprog og forme dit eget sprog til den enkelte kunde.
Engagement, trivsel og resultater
Lær de psykologiske faktorer for trivsel og engagement at kende, og få inspiration til at arbejde målrettet for at styrke medarbejderne.
Hjælp din leder med at lede dig
Opdag din mest naturlige adfærd, dine toptalenter og hvordan du bedst lærer og ledes, og få redskaberne til at hjælpe din leder med at lede dig til de bedste resultater.